Myszki uczą się
W kwietniu uczymy się:
Piosenki: "Nasze uszy słyszą świat"
Wiersza: "W naszym ogródeczku" H. Zdzitowieckiej
zrobimy porządki,
zagrabimy ścieżki,
przekopiemy grządki [...]
W naszym ogródeczku
posiejemy kwiatki –
będą nam pachniały
fiołki i bratki,
nasturcje, goździki,
nagietki i groszek,
i ta biała lilia,
co tak żółci nosek.
Język angielski
“Open shut them”
Open shut them, open shut them.
Give a little clap, clap, clap.
Open shut them, open shut them.
Put them in your lap, lap, lap.
Big and small.
Big and small. Big and small.
Big, big, big, big. Small, small, small.
Big and small. Big and small.
Big, big, big, big. Small, small, small.
Please. No, thank you.
Please. No, thank you. Please. No, thank you.
Please, please, please, please. No, thank you.
Please. No, thank you. Please. No, thank you.
Please, please, please, please. No, thank you.
Fast and slow.
Fast and slow. Fast and slow.
Fast, fast, fast, fast. Slow, slow, slow.
Fast and slow. Fast and slow.
Fast, fast, fast, fast. Slow, slow, slow.
Loud and quiet.
Loud and quiet. Loud and quiet.
Loud, loud, loud, loud. Shh…quiet.
Loud and quiet. Loud and quiet.
Loud, loud, loud, loud. Shh…quiet.
Peek-a-boo.
Peek-a-boo. Peek-a-boo.
Peek-a, peek-a, peek-a-boo!
Peek-a-boo. Peek-a-boo.
Peek-a, peek-a, peek-a-boo!
My favorite color’s blue.
How ‘bout you, how ‘bout you?
My favorite color’s blue.
How ‘bout you, how ‘bout you?
Red!
My favorite color’s red.
I like red, I like red.
My favorite color’s red.
I like red, I like red.
Colors, colors.
What’s your favorite color?
Colors, colors.
What’s your favorite color?
Green!
Założenia pracy dydaktyczno- wychowawczej:
- rozwijanie mowy;
- rozwijanie percepcji wzrokowej;
- rozwijanie aktywności badawczej;
- rozwijanie sprawności fizycznej;
- kształtowanie umiejętności uważnego słuchania;
- rozwijanie umiejętności różnicowania, porównywania i określania wielkości przedmiotów;
- rozwijanie sprawności manualnej;
- dostrzeganie rytmów w otaczającym świecie;
- rozwijanie słuchu fonematycznego;
- doskonalenie orientacji przestrzennej i spostrzegawczości;
- utrwalenie znajomości figur geometrycznych( koło);
- rozwijanie ekspresji twórczej;
- rozwijanie aktywności muzyczno- ruchowej;
- klasyfikowanie przedmiotów według podanych cech;
- ćwiczenia narządów artykulacyjnych;
- wzbudzenie zainteresowania przyrodą;
- wyrabianie umiejętności korzystania z rekwizytu podczas zabaw i tańca;
- rozwijania umiejętności klasyfikowania i przeliczania;
- nazywanie i kodowanie kierunków;