Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Elfy uczą się

We wrześniu uczymy się:

1. Piosenki 

Przedszkolakiem jestem ja.”

Tu są moje nogi,

Tu jest moja głowa.

Tu się przedszkolaczek,

Za rączkami chowa!

Tu mam moje ręce,

A tu kciuki mam!

Jestem bardzo dzielny,

Dużo umiem sam!

Ref: Przedszkolakiem jestem ja!

La,la la

Hop! Sa!Sa!

Przedszkolakiem jestem ja !

Każdy mnie tu zna.

2. Wiersza 

Chociaż z nas maluchy, to już dzielne zuchy!

Nasze znaczki znamy, zasad przestrzegamy.

Zgodnie się bawimy.

Na leżaczkach śpimy.

Nowe rzeczy poznajemy

Obiadki ze smakiem jemy

Chodzimy na spacery.

Liczymy: jeden, dwa, trzy, cztery!

Na instrumentach pięknie gramy.

I piosenki śpiewamy.

3. Język angielski-

Słownictwo kluczowe:
-
hello
- bye- bye
-rabbit- Królik
-Dusty
-bear- niedźwiedź
-Tom
-I’m Asia/ Tomek.- jestem Asia/ Tomek
-It’s a bear/ rabbit.- to jest niedźwiedź/ królik

Piosenka:
„Hello”
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.
I’m tired.
I’m hungry.
I’m not so good.

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?


Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze:

  • Cele ogólne (wrzesień):

    Fizyczny obszar rozwoju dziecka                                                                                                                                                                      

    • Rozwijanie umiejętności samoobsługowych.                                                                                                                                  
    • Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych po zabawie i przed posiłkiem.                                                                       
    • Usprawnianie motoryki małej.                                                                                                          
    • Rozwijanie percepcji wzrokowej.                                                                                                          
    • Rozwijanie percepcji słuchowej.                                                                                                          
    • Rozwijanie sprawności manualnej podczas wykonywania pracy plastycznej.                                                           
    • Kształtowanie sprawności fizycznej, zwinności i koordynacji wzrokowo-ruchowej.                                                                       
    • Rozwijanie sprawności ruchowej poprzez zabawy ruchowe.                                                                                                                                                         
    • Rozwijanie sprawności manualnej i koordynacji wzrokowo-ruchowej.                                                                                                                                                                     

    Emocjonalny obszar rozwoju dziecka                                                                                                                                                                           

    • Kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji.                                                           
    • Społeczny obszar rozwoju dziecka                                                                                                          
    • Kształtowanie umiejętności prawidłowego zachowywania się w ruchu drogowym.                                                                       
    • Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania.                                                                                                                                  

    Poznawczy obszar rozwoju dziecka                                                                                                                                                                               

    • Kształtowanie poczucia rytmu i umiejętności wokalnych.                                                                                                                                             
    • Reagowanie na przerwę w muzyce.                                                                                                          
    • Rozwijanie mowy i myślenia.                                                                                                          
    • Kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych.                                                                                                                                                                     
    • Kształtowanie umiejętności przeliczania.                                                                                                                      
    • Wdrażanie do wypowiadania się na określony temat.                                                                                                                                             
    • Wspomaganie rozwoju czynności umysłowych potrzebnych dzieciom do tworzenia pojęć.                                                                                  
    • Kształtowanie wyobraźni i twórczego myślenia.                                                                                                                                  
    • Kształtowanie umiejętności odróżniania zdań prawdziwych od zdań fałszywych.                                                                       
    • Wzbogacanie wiedzy o otaczającym świecie.                                                                                                                                  
    • Rozbudzanie zainteresowań przyrodniczych.                                                                                                                                  
    • Kształtowanie umiejętności skupienia i koncentracji uwagi na rytmach, wychwytywania powtarzających się sekwencji i kontynuowania ich.