Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Żuczki uczą się

We wrześniu uczymy się:

1. Piosenki 

Wesoła zabawa (sł. i muz. B. Forma)

1. Jedna noga, druga noga,
tupiemy nogami.
Jeśli tylko masz ochotę,
potup razem z nami.

Ref.: Tupu-tupu, tup, tup,
raz, dwa, trzy,
teraz ze mną tupiesz ty. (bis)

2. Jedną rękę, drugą rękę
teraz podam tobie.
W małych kołach dookoła
zatańczymy sobie.

Ref.: Tralalala, la, la, raz, dwa, trzy,
teraz ze mną tańczysz ty. (bis)

3. Ruszam głową, mrugam okiem,
uginam kolana,
klaszczę w dłonie i wesoło
ćwiczę już od rana.

Ref.: Pac, pac, pac, pac, pac, pac,
raz, dwa, trzy,
teraz klaszczesz ze mną ty. (bis)

 

2. Wiersza 

Światełko” (Iwona Salach)

Przez ulicę idą dzieci
Gdy zielone światło świeci.
Kiedy żółte się zapali
uważają nawet mali.
Gdy zobaczysz zaś czerwone
czekaj grzecznie na… zielone.

3. Język angielski

Słownictwo kluczowe:
-
hello
-bye- bye
-rabbit- Królik
-Dusty
-bear- niedźwiedź
-Tom
-I’m Asia/ Tomek.- jestem Asia/ Tomek
-It’s a bear/ rabbit.- to jest niedźwiedź/ królik

Piosenka:
„Hello”
Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’mgood.
I’mgreat!
I’mwonderful!
I’mgood.
I’mgreat!
I’mwonderful!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’mtired.
I’mhungry.
I’m not sogood.
I’mtired.
I’mhungry.
I’m not sogood.

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?


Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze:

  • Cele ogólne:

    • rozwijanie mowy;
    • kształtowanie orientacji przestrzennej;
    • rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat;
    • kształtowanie schematu własnego ciała;
    • reagowanie na ustalone sygnały;
    • nawiązanie relacji rówieśniczych;
    • rozwijanie sprawności ruchowej;
    • rozwijanie sprawnościmanualnej;
    • stworzenie grupowego kodeksu przedszkolaka;
    • poznawanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa;
    • zapoznanie z sytuacjami, w których wykorzystuje się apteczkę;
    • rozwijanie umiejętności opisywania cech przedmiotów i przeliczania;
    • poznanie numeru alarmowego 112;
    • rozumienie znaczenia znaków drogowych w ruchu drogowym;
    • kształcenie umiejętności dostrzegania swoich mocnych stron;
    • rozwijanie mowy i koncentracji uwagi;
    • kształtowanie świadomości schematu własnego ciała;
    • rozwijanie umiejętności określania cech przedmiotów, poznawanych wielozmysłowo;
    • rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
    • zwracanie uwagi na zachowanie prawidłowej postawy ciała;
    • kształtowanie umiejętności rozpoznawania emocji;
    • doskonalenie ekspresji ruchowej i słownej poprzez łączenie śpiewu z elementem ruchu;
    • rozpoznawanie oznak jesieni;
    • poznawanie wyglądu liści klonu i kasztanowca;
    • rozwijanie umiejętności klasyfikowania liści ze względu na ich rodzaj;
    • rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
    • znajomości wyglądu wybranych owoców i warzyw.